onsdag 8. april 2009

Ammetåke...


Gud hvor jeg er sløv.Jeg surrer rundt i huset og ikke aner hva jeg skal gjøre.Glemmer å spise og drikke. Glemmer storsett alt som skal huskes!

Mobilen min har blitt det store problemet, før var jeg tilgjengelig nå svarer jeg kanskje dagen etterpå eller magen timer seinere.

Men ammingen er koselig. Er liksom meg og Leon sin kvalitets tid. Danny sier han syntes det er dumt at det er hele tiden jeg som gir han mat. Men det tror jeg de fleste fedre blir misunnelig på moren for.
Vi har tenkt nå snart at vi skal kjøpe brystpumpe så Danny kan begynne å gi han fra flaske.

Idag har jeg planer om og komme meg ned til byen for å få noen støvletter av farmor, men vi får se om vi kommer oss ut døren. Hehe... Blir alltid en timer eller to seinere enn planlagt. Men sånn er det å ha små barn.

Jeg har også lyst å kjøpe ark til scrapboken min så jeg kan begynne og scrape igjen...
No har jeg så mye bilder, Danny har jo tatt over 2000 bilder fra denne uken.
Er utrolig gøy å gå igjennom bilder fra fødselen og sånn. Så det er noe jeg ikke angrer på , selv om jeg ble en smule irritert innimellom.

Leon har begynt å lage mer lyder og begynt å bli interessert i leke teppe sitt. Er så gøy å se hvordan han utvikler seg fra hver dag som går.

Need to go <3 blogges seinere

1 kommentar:

  1. Hehe er bare å NYYYYYYYTE det:) Det er jo ingen som forventer noe annet av deg nå uansett... Gleder meg masse til det er min tur:)

    SvarSlett