torsdag 9. april 2009

off. hva er det jeg har gjort?


Leon har kjempe mye knip i magen. Spebarn har knip i magen men det kan vell ikke være så mye som dette. Får helt vont i meg når jeg ser han krøker seg sammen og får tårer i øynene
. Når jeg søker på nettet står det bare at det er normalt.
Stakker gutten min =/
Det eneste stedet som hjelper at han ligger er på magen på magen min også at jeg beveger meg rundt i huset. Skal ut en tur etterpå så får se om det hjelper med frisk luft.

Jeg skal i hvertfall prøve og ikke spise dette i dag for å se om det hjelper ( Fant det på mammanett.no ) :

Kål (fersk og kokt) (Hodekål, kålrabi, blomkål, brokkoli, kinakål. Kålstuing, fårikål+++)
Løk. Alle typer. (Purreløk, rødløk. Rå, sprøstekt osv)
Sitrusfrukter og citrusjuice (feks appelsin, clementin)
Epler og eplejuice/eplenektar
Kullsyre fra brus, farris
Sjokolade
Jordbær
Kaffe
Melk og melkeprodukter
Sterkt kryddret mat
Kokos i kaker og frokostblanding bl a.
Mandler og nøtter.
Tomater
Diverse salater
Belgfrukter ( bønner erter linser)

Håper det hjelper!, man kan ikke se på at barnet sitt har det vondt uten å gjøre noe med det :s

Hva ville du ha gjort?

1 kommentar:

  1. Fenikkel hjelper bendicte! =) Lykke til! Er nok bare litt kolikk.. ikke noe farlig..

    Hilsen

    Tord

    SvarSlett