mandag 23. mars 2009

4 tallet er 4..

Idag går jeg min tredje dag over termin, nå har jeg gitt opp med tanken på at han skal komme.
Jeg er blitt mer avslappet til tanken på fødselen. Jeg tror faktisk at det er veldig oppskrytt sånn som de fleste skal framstille den. Greit nok det gjør vondt men det går jo over..

Jeg merker det at jeg ikke orker å ha kontakt med folk rundt meg. Kunne ønske jeg kunne bare skru av mobilen. Vil ikke ha maset lengre om at babyen har kommet.. Jeg gir beskjed! har sikkert brukt 100kr på å svare på meldingene til folk. Er ikke meningen å virke bitter eller noe. Men dere hadde sikkert blitt litt lei vist du fikk påminnelse hele tiden på noe du prøver å ikke tenke så mye på. Tiden går mye saktere da..

Meg og Danny gikk en veldig koselig tur til byn idag i det fine været, er så gald for å ha en så god kjæreste. Er viktig det å ha en person man kan snakke med hvertfall nå i disse dagene.

Er mange unge mødre som ikke er sammen med barnefaren , det er sikkert like greit det å! Jeg blir så forbanna på de guttene som skal pule uten kondom også ikke ta konsekvensene for det. Alt som er godt har konsekvenser. Det må dere lære;)
Jeg har en venninne av meg som bestemte seg hun ville beholde barnet mens barnefaren ville ikke det. Hun er ikke sammen med barnefaren å han driter oppi barnet han har tilogmed ikke fortalt vennene sine at han skal bli far. Men han driver å skal ha sex og sove hos hun.( hun er 6 måneder på vei) Hun kommer til å bli en god mor å klare seg kjempe fint aleine, vi får bare håpe på at kjæresten ombestemmer seg snart. De fleste jentene har den egenskapen at de er selvsending og finner løsninger på det meste. Det er kanskje ikke alle som føler seg klar men det blir man det i løpet av de 9 månedene man går gravid, det ble ihvertfall jeg;)
Jeg kjenner mange som er aleine mor, de slipper problemer som krangle om oppdragelsen og diverse ting ang. Barnet , penger ( pgr. støtten man får for man er enselig forsørger) , hvem som skal passe barnet osv.
Man har gjerne familie og venner som hjelper til.
Jeg så tidligere i dag en veldig fin info side om det idag som het alene med barn.
Veldig bra til dere som lager som slike info sider * tommel opp*

Men no må jeg nesten ta å gå å legge meg ble putselig veldig trøtt! Natta til alle der ute <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar