torsdag 26. mars 2009

Raspeboller og barnevongsalg

Idag skal meg min søster , farfar og farmor på Holberg stuen og spise raspeboller. Namnam!
Egentlig har jeg litt skrekken for å gå ut idag, men får heller bare bli en fort tur ned til byen også opp igjen. Babyen har vært våken storsett mye deler av natten å gitt meg falske forhåpninger.. hehe

Meg og min feite søster skal ta bilder av barnevognen og legge den ut på finn.no idag. Håper vi bare får mest mulig penger for den. Men min søster er så flink å selge at hun kunne solgt en stein , hun får sikkert mest mulig for den.
På Finn selger de så mye rart eller står ihvertfall mye rart . Som ubrukt brudekjole! Man lurer jo på hvorfor den ikke er brukt for det er jo ikke normalt å kjøpe en brudekjole uten å bruke den.
Kanskje det ligger masse drama bak det? Hehe nå gikk jeg litt langt her.

Men er faktisk masse penger å spare når man kjøper brukt. Så lenge det ser ubrukt ut spiller det ikke noe rolle. Da tenker jeg ikke på klær, det syntes jeg man skal passe seg litt for å kjøpe hos menneske man ikke vet hvem er. Men det er faktisk inn nå og kjøpe brukt! Å tenk så man sparer miljøet da.

Oji no har jeg dårlig tid! Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar