onsdag 25. mars 2009

Kommer han ikke?


Igår kveld var jeg så sliten at jeg begynte å grine for jeg trodde at babyen ikke skulle komme. Hehe! Tror indre meg , begynner å bli rimelig lei!

Idag skal jeg til jordmor, gleder meg veldig! Hun er verdens skjønneste jordmor. Jeg kommer inn med bekymringer å føler meg så trygg når jeg går ut derfra hver gang.
Anbefaler henne veldig til alle dere som har tenkt å gå til privat jordmor eller på ett veldig bra fødsel -forbederne kurs se her!

Inatt fikk jeg nesten ikke sove, lå å tenkte på barnevongner. ! Jeg har bestemt meg for å bytte barnevogn. Jeg er bare nødt til det, nå irriterer jeg meg over den vognen jeg har. Jeg har tenkt til å kjøpe den nyeste modellen til Emmaljunga den er bare en drøm og trille. Tror jeg er ferd med å få vogn dilla!...
Barnefaren Danny sa at vi ikke skulle kjøpe en ny vogn før de 2 andre jeg har blir lagt ut for salg. ( huff!) Jeg som ville kjøpe den idag for å bli ferdig med det!..

Men jeg må begynne å stelle meg no, så vi snakkes =) HA EN GOD DAG! VIKTIG

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar