søndag 22. mars 2009

Klar som ett egg!



Idag skal vi ha middagsbesøk av Iselin og Daniel. Jeg tenkte jeg måtte lage kake, så nå står sjokoladekaken i ovnen. ( ja, Catharina skal spare til deg !hehe ) Jeg ble sikkelig lei meg når jeg så hvilket dritt vær det var ute, fikk heldigvis berget meg en tørr tur med Armani! Men skal jo det være fint vær ikke snø og haggel! ESJ...


Alle i familien min tror at bebien kommer i dag, så jeg sitter her å venter på prinsen jeg, det gått opp for meg at han kommer når han kommer så jeg orker ikke å stresse noe mer med det!
Men han kan vite det at jeg er klar som ett egg.=P
Når vi snakker om egg så malte Kristine og meg på egg igår. De ble faktisk fine som dere ser :p
Var veldig koselig og vi skal lage ennå flere.. Gleder meg !

For de som lurte ang. produktene fra TIGI så ble jeg veldig fornøyd! 199 kr styk for så god balsam og shampo i 700 ml er bare ett kjempe kupp =) De fungerte hvertfall veldig bra på mitt brusete hår.. ( du kan bestille selv på www.blivakker.no )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar